Party Like There's No Tomorrow

Fest med tjejerna igår var awesome! Jisse så kul vi hade! Älskade tjejer!
Mängden alkohol blev dock lite mycket men tycker vi skötte oss ganska fint ändå ;)
Blir ju mycket å dricka när man bara sitter å babblar massa tjejer, man tänker inte hur mycket man häller i sig och märker inte hur mycket man har druckit förens man ställer sig upp ;D haha
Efter förkröket hos bästa Empa så åkte vi ner till Bmb och möte upp massa goa vänner.  Blev en massa dansandes och givetvis lite mer drickande ;) Jag fick dansa nära en stolpe, vägg eller bardisk hela kvällen. Var nämligen tvungen att hålla i mig i något när jag dansade annars hade jag trillat, haha.. hade ju mina nya skor från Nelly.com som är 15,5 cm i klack höjd och 5,5 platå höjd =S men det gick bra! Ramla inte en enda gång ;D hihi..
Gud vad kul vi hade där inne, vi larva oss så mycket att jag höll på att kissa på mig av skratt! Har alltid så kul med mina tjejor <3
Efter bmb kom Crille och hämtade oss, vi tog oss då en liten tripp till Mc donalds. Tog oss 45 minuter å få maten?!?! Men det gick ingen nöd på oss, vi höll oss underhållna. Jag träffade på ett par 50 tagare raggare som jag stod och pratade med as länge. Tydligen om bilar, då är jag en person som har 0 koll på bilar och bilmärken! Kan ett bilmärke och det är volvo men vet inte hur en sån bil ser ut och skulle aldrig kunna peka ut en volvo, så hur det samtalet gick.. jaaa du, måste ha varit väldigt underhållande och lyssna på ;D hahaha
Sen möte vi även på stans största pest till kille, inga namns näms men kan tänka mig att mer än hälftern ogillar han lika starkt som jag och Katja gör!
Och vi hade så roligt med han, kom in på en diskussion med honom vilket var väldigt roligt och dumma människan la fram varenda ord så vi kunde såga han. Och dom 2 små pojkarna som var med honom som han skulle va så himla ball för skämdes så himla mycket och ville bara fly därifrån, haha..
Jag sa till dom -snälla bli inte hom han, det är ingen framtid! Han e inte cool! Och deras svar til mig -Nej då, vi är bara med han...  hahahah
*Vill bara påpeka att jag är ingen elak människa som gillar och tjafsa med andra eller retas, men ibland så måste man ta ner vissa människor på jorden.
Aja det var våran kväll, efter donken var det bara hem och sova!
Idag mådde jag inte alls bra!! Efter lite suckar och tårar så tog jag mig till dansen och pinade mig igenom den med dunder huvudvärk. Men det gick =D
Nu blir det film sen sova! Puss puss på er.

Lite knäppa bilder från igår <3



Anonym

Vad kan man ha som är enkelt, gott och gärna billigt som tilltugg? Har du nått bra tips?



URL:


Sanna

ja chips och sånt går ju alltid hem ;) jag har fått pippi på nachochips tycker det är sjukt gott =)



Men dricker man vin exempelvis så är det jätte gott att ha päron som tilltugg skiva upp och lägga upp snyggt på ett fat. Eller gröna oliver, sticka in tandpetare och lägga upp på ett fat. JÄTTE GOTT!

=D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/


Anonym

Päron till vin hade jag inte tänkt på. Det ska jag absolut testa!!



URL:


sanna♥

det är super gott =D



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?