Popstjärna som lady gaga ska jag bli

Hahaha.. Har lite tråkigt nu innan jag gå till sängs..

Vem är Sanna fuentes? 1180100 svarar:
118100 tror att Sanna Fuentes är en flamsig men ändå ambitiös tjej med huvudet på skaft. Hon är rakryggad och vågar stå för sina åsikter. Sanna drömmer om att bli en popstjärna av samma klass som Lady Gaga.

Bästa ju stämmer in lite iaf;) popstjärna, nja vette f#n? undra vem det är som sitter och svarar på sånt här?
Haha.. Aja nu ska jag försöka sova! Nattis på er <3




Anonym

Men ambitiös tjej med huvudet på skaft. Hon är rakryggad och vågar stå för sina åsikter, japp, det verkar stämma...! :D



URL:


Anonym

Verkligen! Allt verkar stämma in så bra, utifrån vad jag fått lära känna genom din blogg. Och vacker är du som få!! Tänk om man hade den skönheten!



URL:


sanna♥

tack vad snälla ni är! vad glad jag blir =D <3



URL: http://sannafuentes.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?