En dag på stan.

Är så glad, mår äntligen bättre! Kan sova om nätterna och hostan har äntligen get sig. Känner av astman fortfarande och känner att ibland blir det väldigt tungt och andas! Men då är det bara att ta fram astmasprayen och så blir det genast lite bättre, måsta bara komma ihåg att ha mig den ;P
Är tillbaka på jobbet igen så det känns ju jätte bra, viktigt att jag tog den tiden från att vara ledig från jobb och dans för att verkligen bli frisk! Det gav ju resultat. Dansen missade jag ju och nu är denna termin över :( det var ju lite tråkigt. Men får köra på Zumba för att hålla igång träningen och få skaka loss lite ;) har dock inte varit på dansverkstan på evigheter så känner mig lite lost och har ingen koll om vila instruktörer som håller Zumban. Jag är ju lite kräsen och vill helst bara dansa för Linda Hemrell, men men får se i morgon vem det är. Har för mig att Linda håller passen i Köping och hallsta nu :( få väl börja ta mig dit isf ;P hihi

Idag tog jag och Empa en härlig tripp på stan, en mysig middag, fika och shopping utav framtida nödvändigheter :)
Nu blir det soffhäng en stund och sen sängen! Synes imorgon puss på er <3




Anonym

Vad skönt att du mår bättre, finns nog inget värre än att vara sjuka!!!

Svar: tack tack! =9 ja verkligen usch en pina och vara sjuk =(
Sannafuentes



URL:


Anonym

Jag menar sjuk =D



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?