Är det bara jag

Eller tycker andra gravida också att det är extremt tråkigt att klä sig?? Så trött på linne, tights och nån kofta eller tröja över!!! Hittar aldrig någonting att ha på mig som gör att man känner sig snygg!:( Utbudet på mamma kläder är så extremt dåligt, ingenting är snyggt! Ingenting jag har hittat iaf!! Det lilla som fins är omodernt och tantigt! Förstår inte varför? Och varför det finns så lite? Tycker att det finns ju många gravida så utbudet borde vara större och mer riktad till min åldersgrupp, väl typ i min ålder (25år) man börja skaffa barn?!

Aja nu måste jag klä på mig, tights, linne och huvtröja :S Film dejt hos Sandra❤




Anonym

det var bätre på min tid som man hade mycket säta mamma kläning och bluss och ...
men det är gamal tid!

Svar: Jag för står det ;) det tycks att vi har fastnat på den tiden ;D hihi
Sannafuentes



URL:


Victoria

Tyckte också det där var skit drygt. Finns verkligen inget snyggt. Jag kunde inte ens ha gravid jeans för magen var så stor och det vart obehagligt :/ stå ut det är inte så långt kvar nu :D

Svar: Ne nu är det ju inte värt å handla på sig något ;D men så trist att man inte kan få känna sig snygg någon gång! =( Längtan efter ens egna kropp blir så mycket större då!! =( Har inte ens prövat några mamma jeans för har inte hittat några snygga =( Men nu är det bara 41 dagar kvar så jag är snart klar =D
Sannafuentes



URL:


Nina

Förstår precis vad du menar, tyvärr!

Svar: Ja lite trist man vill ju se fin ut fast man är gravid =( Såg att du var beräknad till 5 januari mysigt =) det var vårt första datum sen blev vi flyttade till 1 januari =D
Sannafuentes



URL: http://niina89.blogg.se


ettlivsomm

Håller med dig!!! Leggings och långa linnen med kofta över är liksom standard..vill hitta annat och ha på mig oxå :)

Svar: Ja det blir väldigt enformigt :( men glädjer mig med att man snart får använda sina gamla kläder igen :D om man kommer i dom så att säga ;)
Sannafuentes



URL: http://ettlivsomm.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?