Babyshower ❤

Igår hade mina finna vänner och familj en babyshower för mig! Tusen tack! Allt var så fint! Dekorationerna, blöjtårtan, gästboken, presenterna allt!! (Glömde ta bilder på allt var så inne på att prata med alla!) Så kul att så många kunde komma! Blev så glad, han dock inte prata med alla så mycket :( tiden gick så fort! Jag fick så mycket fina presenter, vet inte hur jag ska få plats med allt, så mycket fint!! Nu behöver inte jag köpa någonting alls! ;D (lägger upp bild på allt sen när jag plockar in det :)

Ni alla gissade mitt magmått, kan meddela er att det låg på 123 cm :)
Empa var närmast med 120 cm :)
Sen Kia (crilles moster) med 117 cm :)

Ni gissa även på datum så vi får se när han kommer ska bli kul och se vem som var närmast! :)

Tack Empa för att drog ihop bästa babyshower! ❤ Tack mix för att vi fick va på billan ❤

VARNING! Till nått som är mindre kul och fräscht!

Själv tror jag han kommer tidigare det tycker på och sticker neråt och
Idag när jag hoppade in i duschen så kom det en stor klump slem (usch!!) fick och har även mensvärkar nu (inte jätte starka) och sjukt ont i ryggen!! :( PANIK!! Tänk om han är på väg?!?
Blev iallafall jätte rädd och ringde förlossningen på en gång! Bm sa att jag inte behövde oroa mig att det antagligen var delar av slem proppen men behövde inte betyda att han var på väg än!! Men jag ska vila mycket nu och vara ta det lugnt! Ska ringa tillbaka om jag får mer ont eller om jag börjar blöda.. När kommer slemproppen? Och är det farligt för barnet om det går tidigare???
Usch hatar sånt här som gör en så orolig!! Mitt hjärta orkar inte sånt här! :(

DU FÅR INTE KOMMA ÄN LILLEMAN DET ÄR FÖR TIDIGT! FÅR VÄNTA NÅGRA VECKOR TILL! ❤




Victoria

Vet inte om den kan gå jätte mycket tidigare men min slempropp gick ju 40 timmar innan han kom och jag hade massa mens smärtor i samband med att slemproppen gick. Men har du pratat med förlossningen och dom tyckte det var lugnt så kan du säkert vara lugn :D lyssna på din kropp och om du är orolig så tycker jag att du ska ringa förlossningen igen eller bara åka dit så dom kan kolla så du inte börjat öppna dig. Hoppas att det lugnar ner sig och att du mår bra!

Svar: Dom sa att jag inte behövde ora mig utan bara ta det lugnt. Jag skulle känna när det kom igång på riktigt.. Slemproppen kunde tydligen gå veckor innan, men vi får se om han bestämmer sig för att komma tidigare =) Imorgon får jag se om han har fixerat sig =)
Sannafuentes



URL:


• Amanda •

Slemproppen kan gå flera gånger innan det är dags på riktigt för vissa :)
Min slempropp gick för typ 3 veckor sen, men så vet jag inte om det var hela eller en del av den heller.. och bebis har inte kommit än men det börjar närma sig..
meen mitt tips är ändå att försöka ta det lugnt och inte göra så mycket ansträngande grejer som kan ge sammandragningar.. för att vara på den säkra sidan och undvika sånt som kan "trigga" igång det.

Svar: Ja precis antagligen delar som kommit på mig för kom mera idag. Nu blir det bara och ta det lugnt i några veckor! Hoppas han stannar inne iaf 4 veckor till skulle kännas tryggt då iaf =)
Sannafuentes



URL: http://anpluscj.blogg.se/


Anonym

De todos modos hija este tranquila y como todos dicen si se ciente insegura buelva allamar.
Yo tambien estube serca porque yo pence que era el måt de cuando te ballas a mejorar asi que veremos yo puse 130ct. besitos

Svar: Jag ska till barnmorskan imorgon så jag känner mig ganska lugn =) har inte så ont heller så jag tror inte han kommer än ;D <3
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?