Bio med gänget! ❤

Bio och fika med härliga vänner! Breaking dawn del 2 är nog en av dom bästa filmerna jag sett på länge!!! Rekommenderar stark att se den!! Twisten gjorde så att hjärtat satt i halsgropen!

Hela dagen har jag spenderat med älsklingen, älskar när han är helt ledig från allt i vi bara kan va! Vi fick hela lägenheten städat, sen åt vi middag ihop (mexicosoppa) och sen var det ner mot stan för fika och bio :D perfekt söndag ❤

Imorgon är hela dagen fullbokad! Tidigt ner på stan, har massa ärenden att göra! Dels att köpa ny bh, har fått klagomål av mina kära väninnor och min man att mina bh:ar är alldeles för små, men känts så onödigt att handla större bh:ar när jag ändå vet att jag inte kommer att få behålla dessa meloner :( men men nu ska jag köpa för deras skull ;P
Sen blir det att göra naglar, har en del naglar att göra i veckan! Skoj då har jag nått att underhålla mig med! Passa på nu att göra naglar om ni är sugna innan min bebis kommer!! Beställt nya grymma geléer som håller grymt bra!! Hör av er på fb (Sanna Fentes), instagram (Sannafuentes) eller tel (0761743483) om ni är sugna på att göra!
Ska även försöka börja på att tvätta bebiskläderna imorgon, skönt om jag blir köar med det snart :D

Ne nu ska jag försöka sova! Nattis




Caroline

Haha, jag kollade också på Breaking Dawn idag, fyfan vad den twisten fick mig att gråta! hahaha.. Jag kunde inte hålla emot tårarna, älskling tyckte det var roligt. Vi skyller på att det är gravid hormoner ;)

Svar: Ja fy det var hemskt! Började oxå gråta, haha.. Ja precis man får skylla på det, gråter ju till allt nu förtiden :D haha..
Sannafuentes



URL: http://carulinenilssun.blogg.se


Sandi

Haha jag ser helt retard ut

Svar: nee!
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?