Grattis alla pappor ❤

Idag är det farsdag! Så grattis till alla pappor där ute!! Grattis till min kära far, grattis till Janne crilles pappa, grattis till Crilles bror, min bror, min svåger och givetvis till min älskling blivande pappa till vår underbara son! ❤

Idag har jag haft min släkt på besök. Mamma, mammas kille, syrran och syrrans ungar. Mys på hög nivå, bakade en kladdkaka som vi mumsade i oss med massa gammeldags vaniljglass, muuums! Jag är ju ändå gravid ;D
Fick en bilbarnstol utav mamma och hennes kille! Den var super fin! Tusen tack❤ nu har jag ALLT!! :)

Crille och jag svängde förbi hans fars grav och tände ljus och gratta han på farsdag. Det var så fint på kyrkogården massa tända ljus överallt, jätte fin stämning❤

Nu tänker jag slockna, slut och sliten!







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?