Jag vill shoppa

 Jag blir tokig jag vill bara handla!! Fins så mycket snyggt!!! Jackan är ju helt galet fin och den är på rea!!! Måste ha! Byxorna såg jag i affären (Kappahl) Fast i röda, blev kär på en gång dom måste jag ha! Och skorna hihi så fina! kan jag snälla få lön idag ;D
 
KappAhl online shop - ByxaKappAhl online shop - Jacka
KappAhl online shop - SkorKappAhl online shop - Haklapp
 



Caroline

Håller med dig.. Tråkiga kläder, antagligen är dem det för de ska vara bekväma? ... Ingen aning... Jag tycker även det är dyrt med mamma kläder, så jag satsade på vanliga kläder, och använder bara mamma tights. Du har inte så långt kvar så du slipper snart de tråkiga kläderna.. =)

Svar: Jo så är det väl, men man tycker dom kan göra bekväma och snygga kläder ;D ja nu är det bara att stå ut har ju gjort 8 månader snart så får känna mig ful 1 månad till ;D hihi
Sannafuentes



URL: http://carulinenilssun.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?