Luftens hjältar ❤

Lyckan som uppstår när jag inte kan sova och hittar massa avsnitt utav luftenshjältar!!! Älskar det programmet!! Barnprogrammen var definitivt hundra gånger bättre på min tid än vad dom är idag!! Måste försöka hitta avsnitt utav Gizmo Quack, en annan favorit!! :D

Nu kommer jag inte kunna sova på hela natten för jag kommer inte slita mig ;)




Caroline

Svar: Oj, 1cm i veckan är rätt mycket. Jag har ingen jätte stor mage, men om jag nu ska växa kanske 9cm till så är det ju endå en bit. Men ja, vissa har ju mindre magar än andra te x. Och jag är en av dem. Vilket är rätt skönt endå =) ... Ja, man får mäta sig lite då och då här hemma, så har man något att göra haha!

Svar: Ja Det är jätte mycket =S Du kommer du säkert växa mer men får förhoppningsvis ingen jätte mage om du inte haft det innan =) jag har haft jätte mage sen början typ och min bara fortsätter att växa och det är lite små jobbigt. Tungt och obekvämt! JA gör det ganska kul och se hur den växer, man ser ju inte det sj =D
Sannafuentes



URL: http://carulinenilssun.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?