Måndag, ny vecka!

Blev ett par färgglada naglar idag. Tjejen som kom idag hade egna långa naturliga naglar, så vi gjorde naturligtvis bara förstärkning med massa olika glitter! Vad skönt det var och jobba med så fina naturliga naglar, starka, smala och perfekt c-kurva! Arbetet blev extremt lätt och man kunde pilla lite extra noga med glittret :D
Blir ännu mer naglar imorn! Kom i håg att boka tid snarast om ni är sugna på naglar innan min bebis kommer till världen! Massa nytt och bra gelé beställt! :D

Hitta en jätte söt bh idag, tyvärr så hade jag inte mycket att välja på pga att stora storlekar fins tydligen ont om, som tur så hittade jag 1 som jag gillade iaf :S ett problem som jag aldrig haft tidigare då jag har alltid haft stor A-kupa eller liten B-kupa :( och det finns det ju massa av ;) men nu ni nu har jag en C-kupa! Tänk vad lyxigt det vore om man fick behålla dessa rackare ;D

Nu bär det av till Maxi för mat handling, vi tog en sväng till Elgiganten där Empa införskaffat sig en iphone5 (vill oxå ha!!) Crille lyckades deala till sig ett par extra hörlurar till sig och ett skal till henne! Hahaha.. Han kan min karl! Och jag bara står där och flabbar och tycker det är jätte pinsamt!! Haha.. Men har aldrig fixat sånt, hatar att pruta!! Var dock tvungen att stoppa honom när han även försökte få med batteri laddare till min mobil som gått sönder. Där gick gränsen tyckte jag, Haha ;D

Ikväll blir det bara vila och mys, Walking dead ska ses på! Älskar och hatar måndagar, älskar för att jag får se ett nytt Walking dead avsnitt och hatar för att då är det en hel ny vecka kvar till ett nytt avsnitt kommer ut :S dilemma!! ;D Haha

Imorgon ska vi på första föräldrar gruppen, spännande! hoppas det blir givande och man får lära sig mycket!!:)
Sen blir det fotografering med bästa Selina, så jag har längtat! Hoppas på bra bilder :D




N

Verkar som om vi har BF nästan samtidigt :)

Svar: jaha vad skoj, när är du beräknad =)
Sannafuentes



URL: http://claessson.blogg.se


Nina

Vilka läckra naglar! Super duktig är du! :)

Svar: tusen tack!! =D
Sannafuentes



URL: http://niina89.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?