Mys onsdag med fina människor ❤

Mys onsdag har jag haft idag! Jag är så glad att jag har så mycket fina människor runt om kring mig ❤

Mamma och alica åkte vid 12 tiden idag efter det blev det massa myspys med älsklingen som var ledig idag. Han har varit så duktig idag som har städat och tvättat hela dagen! Fins nog ingen bättre man än min! Älskar honom utav hela mitt hjärta❤
Runt 15 så kom grannen förbi och gjorde naglar, blev en förstärkning på hennes egna naglar med havsblå och silver glitter. Blev jätte fint! Önskar jag hade en bättre kamera så jag kunde ta bättre och mer rättvisa bilder när jag tar på naglar :(
På kvällen var jätte mys med finaste tjejerna, Sandra, Empa och Viktoria (grannen) som stod på schemat.
Pannkakstårta och stalker!! Underbart! Jisses så vi har skrattat! 4 tjejer i ett kök som försöker sig på en pannkakstårta kan bli väldigt roligt! Hihi men oj så gott det blev!!! ❤
Tusen tack bästa ni för underbart sällskap!! ❤







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?