Tacos mys ❤

Jisses så gott det är med tacos! Det satt alldeles fint så här efter en trött och ångest dag! Har alltid ångest innan mina rutin kontroller hos barnmorskan, är alltid så rädd att dom ska säga att nått är fel! Att han inte växt eller dom inte hittar hjärtat :( och idag var det värre än någonsin för oron att slemproppen gått! (Fast alla säger att jag inte behöver va det så är jag det ändå!!) Därför är tror jag att jag varit så fruktansvärt trött idag!
Men känslan efteråt när man fått bekräftat att allt är bra med lilleman den känslan är så underbar, det är en sån lättnad och jag mår bra i flera dagar efter!! Men sen kommer ångesten tillbaka några dar innan nästa besök :S
Mitt hjärta är inte skapt för att vara gravid, pallar inte trycket utav oron ;D hihi..

Nu blir det Walking dead med älsklingen, bästa serien!!!

Tack Grimaldi för maten och sällskapet!! ❤ Och tack dagge och Sandra för det trevliga sällskapet!! Ni är fina ni tre! ❤

Btw Crille jag och Sandra bevittnade värsta slagsmålet ikväll. Ett gäng killar som pucklade på varandra. Så brutalt det var, ena killen blev sparkad i huvudet och på kroppen!! :( polisen kom och vi var tvungna och sitta kvar i bilen under hela händelseförloppet för vi kom inte fram med bilen (det var på vägen alla låg och poliserna stod)
Usch otäckt!! Helt sjukt hur vissa inte har några spärrar alls och bara kan sparka nån med sån kraft mot huvudet!!? Idioter!!




Victoria

Var det 4 e avsnittet på säsong 3 ni såg? Fy vad jag grät till det ;) sjukt bra serie. :D



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?