En kväll utan el

Igår började jag göra om i hallen (igen ;P) måla om och sätt upp nya grejer. Skulle borra håll för att sätta upp en hatthylla och smarta jag borrar rätt över en lampknapp!!! Vad händer då?!? Jo jag borrar hål i jordlednigen och all ström i hela lägenheten dör!!!! PANIK!!!! Helt ensam är man oxå 19 på kvällen, kolsvart blir det, och jag som är sjukt mörkrädd!!! Var bara att ringa jouren, 1 timme senare dyker en gubben upp och börjar pilla på säkringarna och konstaterar att han inte kan hjälpa mig och jag får ringa en elektriker imorgon, trodde jouren hade elektriker eller iaf folk som kan sånt men tydligen inte!! tänker ABSOLUT inte betala för den utryckningen! Iaf var det bara att tända ljus i hela lägenheten och vänta på att Crille skulle komma hem! Mysigt var det, men fy Satan vad tråkigt amishfolket måste ha det!? Ingen tv, ingen dator och telefonen som självklart inte hade batterier så jag kunde inte ringa nån :( runt 21:30 hade jag läst 3 tidningar och ritat en teckning!! Sjukt tråkigt!! Låg bokstavligt talat å titta upp rätt i taket till 23:00 då crille kom hem!! Och var tvungen och banga på måndagsklubben! BITTERT!!!! :(
7 imorse ringde vi en elektriker som kom och byte kablar! Tack för det!! Skulle aldrig kunna leva utan el !! Nu är hallen klar iaf lägger upp bild imorgon! :)
(Har inte glömt att lägga upp bild på barnrummet men vill att det ska vara helt klart innan jag gör det!) nu blir det ingen mer renovera för mig förens bebisen är ute! Börjar bli nå fruktansvärt tungt att göra saker!!!

Städa och vila nu då!




Anonym

Vackra ni är!

Svar: tack =D
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?