Godnatt

Nu kryper jag och min missbildade mage ner i sängen! Att bli rumpad utav lilleman börjar bli standard ❤
Helt slut efter denna dag!! Blev en mysig kväll hemma hos Grimaldi med Sandra och dagge! Alltid lika underhållande och häng med dom, humöret är alltid på topp och vi skrattar som lustgas påverkade idioter ❤ Blev att se pianisten, som jag sett 320 gånger! Men oj så bra den är! Blir lika berörd varenda gång!! :(

Har haft nå fruktansvärt ont nedåt (mellan bena) typ ljumskarna. Blir bara värre, ibland kan jag knappt sitta!! Idag har det varit som värst! Känns som nån sparkat mig mellan bena :(
Har börjat stickad och trycka på där nere oxå :S börjar han lägga dig till rätta då?? Nån som har som jag?? Tips?? Han får ju inte komma än 9 veckor kvar ju!!! Men kanske vanligt att känna så??




Sanna

Haha känner igen den där alienmagen ;-) Så fin du är gumman!! stickningar och domningar, smärtor och strålningskänslor, allt är normalt och det behöver inte betyda att han vill ut snart! Men är du orolig kan du alltid ringa din bm :-) puss puss!

Svar: haha, ja visst e den mysig! Så himla häftigt när man ser hur han håller på och flytta sig där inne <3 Desamma gumman!! Ja jag läste lite om det och man kunde känna så ju närmare man kom bf. Ne jag hoppas inte han kommer än alldeles för tidigt. Ska till bm om 2 veckor blir det inte värre så väntar jag tills jag ska dit =D puss puss <3
Sannafuentes



URL: http://sannlarssons.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?