Uppsala

Då tar jag och kryper till kojs! NU kl 04,31 helt otroligt!!!

Är i Uppsala på besök hos bästa mamma. Vi har handlat på oss en massa tyg och bestämt oss att sy massa saker till bebisen.
Lakan, täcken, klädsel till bebiskorgen, säng kläder till vagnen, kuddar, klädsel till sköt bordet, en säck till leksaker! Ja du det blir en massa! Vi började kl 18 och klippa å sy, nu efter att overlock maskinen pajade gav vi upp för att sova och ladda om för imorgon. Då kommer mormor hit för att hjälpa oss och laga maskinen :) ❤
Har kramp i rygg och fingrar, var 100 årsen jag sydde så mycket. Trodde inte jag skulle klara av en symaskin igen! Men det har gått super bra, stolt över mig 😉

Bilder på resultat kommer givetvis när allt är klart :)

Nattis!




Sanna

Åå va snäll mamma Du har!! :)

Svar: Ja visst har jag ;D hon e bäst =D
Sannafuentes



URL: http://amor.blo.gg


Anonym

Vis var du d......... jag är åchså stol över dig!!
Si estubo muy avilosa me siento orguyosa de ti mi reina

Svar: Gracias mami =D
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?