Barnens hus

Vad jag fick med mig från barnens hus. En dörrskylt där det står "prinsens rum"
Trä bokstäver i olika färger och två pyjamas :) Godiebagen var inte ganska ovärd! Förutom våtservetterna så var det bara skit i :( men men! Erbjudandet de hade på utvalda vara var också så där, var ju inte värt precis att vakna kl 09:00 för att dra dit!! Men men, fick hänga med bästa Sanna iaf och det är alltid lika trevligt! ❤

Efter denna shopping fm fick vi besök från Crilles syster som var på besök från Karlstad, blev en lunch med henne, Crilles bror, hans tjej plus deras söta pojke! ❤ Nu är jag slut som artist och har landat i soffan blir att sova så länge jag behöver, blev endast 4tim sömn inatt! Min rygg håller på att dör :(

Sista bilden på en super fin och mysig overall som jag fick av Brirgitta, Crilles kusiners mamma!❤ Tusen tack! Den var super fin! Den kommer användas flitigt när min lillkille kommer till världen! Tusen tack igen, blev jätte glad!! ❤❤




Victoria

Den där overallen är helt underbar :D jag lyckades göra ett kap på en från förra året i bra skick! :)

Svar: Är så nöjd med den, super fin och mysig!
Sannafuentes



URL:


Jennifer N

Va fint! Kul vi har också exakt samma åkpåse, älskar allt från newbies kollektion :):)

Svar: Ja dom har så sjukt söta grejer! =)
Sannafuentes



URL: http://blanqui.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?