Då testar vi igen!

Jag hade ju tid hos läkaren igår men när jag väl kommer dit så har id!#t läkaren avbokat min tid utan att meddela mig!! Inte första gången heller!!! Så igår fick jag första graviditet hormon meltdown offentligt!! Haha..! Börja stört tjura och var så sjukt förbannad!!!! Gjorde det inte bättre att jag hade haft ett helvete den natten med foglossnig och att ta sig ner med buss och allt var något sjukt tungt just då!! Så i stundens heta så bytte jag läkare! Får se om denna är något bättre?! Men helt ärligt så tycker jag att dom flesta läkarna på oxbacken är helt inkompetenta! Och vill helst aldrig mer gå tillbaka men andra läkarmottagningar som verkar bra i stan har väntid på 2v-2månader :S så det är bara att bita ihop och gå idag!!! Men sen ska jag ta mig f#n byta! :(







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?