Godmorgon

07:30 vaknade man idag, då har jag sovit sen ca 05:00 :S inte mycket sömn man får här inte! :(
Älsklingen kan dock sova bra han, han ligger och snarkar på här bredvid mig! Skönt för han!! Inte alls bitter ;P ❤ Lilleman är vaken och spelar fotboll eller tränar boxning i magen på mig!! Men det gör ingenting för det bästa jag vet är när jag känner han hålla på där inne ❤

Igår blev det en väldigt lugn kväll låg och dega till sent sen blev man bortbjuden på god mat och X-factor hos Sandi med bästa grimaldi!!
Idag står måndags klubben på schemat igen, får se vart det blir och vilka kommer, men blir nog super skoj som vanligt! ❤

Lördags firande utav Chiles nationaldag och kulturnatten på kajutan med min kära familj var super trevlig! Blev massa fina dansuppvisnigar från olika dela utav Latinamerika, massa sång och många piroger konsumerades. Jag blev uppdragen utav en sångare för att delta i en dans åt låten "dansa kudor" höll på skämmas ihjäl men ibland får man bjuda på sig själv ;P och pappa blev uppdragen utav sambaflickorna, men tror dock inte han skämdes för han såg mest överlycklig ut att få dansa med två snygga halv nakna sambatjejer! Hahaha.. Han var nog i sitt rätta element där ;D
Blev inte en lång natt 23,30 låg jag i min sköna säg och inväntade att älsklingen skulle komma hem från en spelning.
Sammanfattningsvis har denna helg varit mycket bra och trevlig!
I veckan kommer mamma hem från Spanien och då får jag nog besök utav henne snart! Skönt massa jag vill visa henne som jag gjort i rummet, sen hade hon presenter med sig till mig ;P ❤







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?