Heldag på stan

Med bästa Sanna! Å med heldag så menar jag verkligen HELDAG! 13-19:30 har jag ont i ryggen nu? Ehh.. Ja! Men kul vad det! Mycket gravid snack blev det, älskar att ha någon man kan prata med om att vara gravid! Längtar tills vi båda får våra bebisar ❤

Nu blir det att åka hem och betala räkningar, det blir ingen rik månad då jag endast får 2500 från jobbet och måste vänta ett x-antal dagar innan jag får pengar från försäkringskassan :(
Men men!
Imorgon ska vi köpa vagn! Wiiiie!! Så jag har längtat och den är så fin! Lyckligast i stan!! :D

Idag går jag in i vecka 27!! Lycklig! Nu är det 98 dagar kvar till BF ❤ så skönt att vara under 100 dagar känns så mycket närmare, hoppas dessa 98 dagar flyger fram!! Lägger upp magbild och info imorgon!







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?