Naglar

Nu har jag varit jätte lat på att göra naglar så tyckte det var dags nu! ;)
Nagelförlängning på Moa, med ljusblått glitter på tipparna! Snyggt blev det!
Sugna på naglar är det bara att höra av er, kör på lite nu innan bebisen kommer!
För att nå mig skriv på fb -Sanna Fuentes eller ring/messa tel -0761743483

Nu blir det tacos och film <3




Jennifer- mom to be

Ååhh. Hur länge har du hållt på med naglar? Gelé eller akryl? Jag har tidigare jobbat med det och sen fortsatte jag hemma. Nu klarar jag dock inte av att sitta så länge så har slutat helt:/

Svar: i ca 3 år nu, men har bara jobbat med det hemma så har inte haft det som jobb! Jag kör gelé. Du då? Ne har inte heller orkat hålla på med det så mycket nu på senaste. Gjorde ett par igår och var helt förstörd i rygg, höfter och bäckenben =( men tänkte passa på och göra lite ni innan bebisen kommer, tror inte man kommer har så mycket tid sen .. =)
Sannafuentes



URL: http://www.blanqui.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?