Älskar min nya vagn!

Åh köpte en ny vagn idag bugaboo cameleo! Är så nöjd med den! Liten, smidig och sjukt snygg!! Är kär i den 😍❤
Så ni som är snygga på en Emma ljuna duo vagn så säljer jag min jätte fina för ett bra pris! 😊

Idag har jag haft fullspäckat hela dagen! Naglar både för och eftermiddag. Köpt vagnen och träffat på fina sannora och lilla Lenox. Alltid lika trevligt att träffa dom damerna! ❤

Imorn är det BVC som står på schemat! Lilleman ska få sina första sprutor :( usch mitt mamma hjärta gråter redan nu!! :(
Hoppas det går fort och smidigt och att han slipper feber och krångel efteråt !!! ❤❤




Victoria

Härligt med ny vagn :) får ta en promenad när vi blivit friska! :):)

Svar: jaa det måste vi längtar! Vill ut nu!
Sannafuentes



URL:


Jessica

Hej. Jag läste precis innan jag såg ditt inlägg att det är fabriksfel på bugaboo cameleo3 stroller barnvagnarna om det är en sån ni köpt! Jag kan inte så mycket om barnvagnar men tänkte så lilla killen inte skadas. Tydligen så kunde handtaget lossna!

Svar: Är inte cameleon 3 jag har utan cameleon bara =) cameleon 3 är den nyare versionen =) Är jätte nöjd och än så länge funkar den bra =D
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?