Fredags mys ❤

Idag har vi haft riktigt fredags mys här hemma!
Började dagen med en underbar lunch med Crilles familj. Älsklingen lagade maten som blev något sjukt gott!! Han kan min Karl ;D
Han syster var på besök hör i lilla Västerås ända från Karlstad, jätte trevligt! Kul att Lilleman får möjlighet att träffa hela sin släkt även fast dom bor långt borta ❤

Sen nu ikväll efter Lilleman somnat hade jag och bästa tjejerna lite mys här hemma med vin, gott å äta och film!
Blev att se filmen "mama" självklart en skräckis ;P
Sjukt bra var den, absolut den läskigaste filmen jag sett på länge! Rekommenderar den starkt!gud så vi skrattade efter filmen för att vi var så rädda. Vi var som små flickor som skrämde upp varandra! Vart ända ljud vi hörde fick oss att flyga upp till tacket, hahaha :)
Tusen tack fina tjejer för idag!!! Och tack vicky för att du stanna med mig tills crille kom hem! Hahaha ❤❤

Imorgon ska vi på kalas lillemans kusin Alicia fyller år, min brors dotter.
Su nu blir det sängen så man orkar morgon dagen :)







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?