Mormor❤

Blev Inge kalas idag för oss :( på väg till Uppsala får vi ett samtal att min kära mormor inte har mycket kvar nu att vi måste komma innan hon går bort! :'(
Så vi åkte på engång dit där hela min familj var vid mormors sida. Blev kvar där hela dagen..
Usch vad hemskt livet ska va ibland, även fast hon levt ett långt och bra liv så tycker jag att det är så jädrans orättvist! Hon är inte så jätte gammal, fyller 80 i år! Folk blir ju närmare 100 nu förtid !!!!! det är 20år dit!! 20 år som min lilleman och resten utav min familj skulle få njuta av hennes sällskap och underbara närvaro!! såg en video på fb igår en tant på 94år som fort farande var med och tävlings dansa!! :S varför kunde inte min mormor fått vara så pigg och frisk?!
Tycker så synd om min lilla morfar som antagligen inte kommer orka så långt efter mormor gått bort, tycker så tråkigt att min lillakille aldrig kommer få lära känns sin gammelmormor och gamelfarfar! Dom bästa i världen!!
Nu hoppas jag bara att hon inte ska lida mer! Att hon bara får somna in och sluta ha ont! Finns inget komma tillbaka nu! Cancern har tagit över nästa hela hennes kropp!
För ca 2årsen fick hon beskedet att hon hade cancer och troligen inte skulle ha längre än 2 månader kvar!! Men hon var en krigare min mormor i 2år höll hon sig pigg! 50% av Cancern försvann till och med, med strålning och cellgifter! Men för bara nån månad sen blev hon dålig! Cancern var nu tillbaka, och hel kroppen var full av cancer!
Nu ligger hon där i sängen inte alls med, utslagen och har ont!! Ser inte alls ut som min mormor!!!
Inte okej, kan hon inte få bli skonas från det! Kan hon inte bara få vara smärt fri och somna in i lugn och ro!!!!! Usch!!!

Tänker på dig mormor! Lider med dig och saknar sig redan!!!! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Lilleman full av liv och helt ovetande om vad sorg är!!! Min älskade kille!! ❤




Ingela

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Svar: <3
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?