Mera tänder

Två till på gång! Bara blommar upp tänder här!! Vilket resulterar i en extremt grinig bebis :S
Men söt blir han med alla sina tänder :)
Som tur är så slipper vi feber när tänderna blommar ut, vilket är kanske skönt! Räcker med en trött och grinig bebis ;P
Snart har lilleman 8 tänder :D




Anonym

Cosita linda mi chanchito!



URL:


victoria

haha lycklig han ser ut när han stryper crille :P

Svar: hahaha
Sannafuentes



URL:


• Amanda •

oh herregud! 8 tänder?! Adrián har bara 2! hahahah men var skönt då jag ammade att slippa tänder tidigt! :)

hallåå :( jag kan inte läsa din blogg med min mobil ser bara bakgrunden jätte tråkgit för är nästan aldrig inne via data..

Svar: ja han e snabb med tänderna han =) ja gud ja jag hade inte klarat av att amma med dom där sylvassa tänderna =S haha.. biter i allt gör han! Gör ont som satan! ;)
Jasså vad konstigt? hmm jag ser allt genom min mob.. är det fortfarande så?
Sannafuentes



URL: http://anpluscj.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?