Helgen som va..

Våran helg har varit fullspäckat med massa skoj! 
I fredags var det min tur att lägga ifrån mig mamma rollen och gå ut och röja som gamla Sanna! 
Jisses så kul jag hade! Var längesen man släppte loss så där och lät sig tappa kontrollen lite. Kan säga att jag blev lagom rund om fötterna och Rullade in genom dörren 04:30 på morgonen :S 
Skapligt bakis var man på lördag ;P 

På lördag hade vi mysig jul dejt hemma hos Victoria och ossian, med våran lilla bebis trio, kenzie, ossian och Leam! Barnen fick byta julklappar och leka av sig en massa! Super roligt! Victoria bjöd oss och barnen på hemmalagad pizza! 
På lördag var det pappa crilles tur och bara va crille så dom hade lite party hemma hos och och gick senare vidare på julgalan. Så jag och lilleman blev kvar hos Victoria hela dagen nästan. På kvällen hade vi en extrem moffa kväll och glodde på film hos när grabbarna somnat 😊 
Perfekt bakis dag! 😊

I söndags var det kalas! Lucas fyllde år så blev en tripp där! Där mera onyttigheter konsumerades (fika ;P) 
Sen var det myskväl för mig och crille när lilleman somnat. 

Percy Jackson: Sea of Monsters 

Visades på bioduken hemma, helt ok fantasy film! Rolig och lite små häftig! Absolut se värd! 












Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?