2 veckor ❤

God dag idag fyller vår älskade lilkille 2veckor och det friar vi genom att hålla mor sin vaken sen 06:00 imorse! Är man trött?! Ooooja!! Tur att jag la mig runt 21-22 så lite energi har man ;)

Igår var vi på kalas, min systers dotter, lillens kusin fyllde en hela 10år! Stora tjejen!!! Snart är hon tonåring!! Hoppas inte hon glömmer moster sin då :(
Hela tjocka släkten var där, alla kusiner, mamma, pappa till och med men kära mormor som börjar bli så gamla och tafflig! Usch :(
Var iaf super trevlig! Daniella (födelsebarnet) hade varit så duktig och gjort iordning all mat och tårtan! ❤

Nu ska jag försöka få lilleman och sova så jag kan göra nått! Sovrummet har ett stort behov utav ett städryck!!




Natalie - Liten i magen <3

Vad mysigt det ser ut! Och han är verkligen jätte söt! Hur går allt med sömn, amning, napp osv? :D Är så nyfiken!

Svar: Tack =D Jo det går bra, han är en väldigt lugn bebis sover hela natten vaknar ca var annan till var tredje timme för att ha mat sen somnar han om igen, men han är en morgon pigg kille vaknar runt 5-6 och sen vill han inte somna om :) amningen har jag gett upp tycker det bara blev jobbigt, pumpar och ger honom men ger han ersättning också. Tycker det är bättre att ge honom i flaska i lugn och ro än att jag mår dåligt och stressar upp mig när jag ska amma, han känner ju av det också.. Napp tar han så fint =D Nu har inte du långt kvar, börjar du bli nervös? =)
Sannafuentes



URL: http://www.liten2013.wordpress.com





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?