5 dagar efter förlossning

Jisses så skönt det är och vara hemma! Andra dagen vi är hemma nu och det känns så bra! Vi har så lugn liten bebis! Han sov hela natten och vi var tvungna och väcka honom varje gång så han kunde ät! MEN igår natt då var det andra bullar! Han skrek hysteriskt från 2 på natten ända till 9 på morgonen och inget vi gjorde hjälpte :( panik!!! Har aldrig känt så hjälplös och sämst!! :'( så på morgonen åkte vi in till bb igen (vi skulle ändå på åter besök så vi fick komma in tidigare) dom undersökte han och kom fram till att stora kille bara behöver mera mat varannan time 50-60cl ersättning + amma och när han själv vill :S Ett riktigt litet matvrak! :D sötnos, så inatt gick det så bra :)

Jag har redan glömt bort hur stor mage jag hade, blev så chockad när jag såg en bild på mammas mobil som var tagen nån vecka innan jag kläckte! Inte konstigt att man inte kunde röra på sig, hade ont i ryggen och var bara allmänt slut!!
Nu fem dagar efter förlossningen har jag mycket mindre mage men jag ser ju fortfarande gravid ut!!! :S
Jag TROR dom har glömt en bebis där inne ;D
Men det tar sig, skulle sätt mig dan efter förlossningen syntes ju inte ens att jag hade nyss fött barn! Min mage var ju lika stor som när jag kom in så det går ju åt rätt håll, jag är SVAGT hoppfull ;P

Amningen börjar komma igång! Sakta men säker! Det rinner till nu iallafall men fortfarande går det segt! Lille man blir så stressad när han ska amma och han vet inte vad ska göra ibland!!
Mina bröst är just nu som bomber! Ont som SATAN ska ni veta!! Sten hårda blir dom i mellanåt också! Ser ut som man har gjort silikon, hoppas jag får behålla dom! ;P har aldrig haft så här stora bröst !! Haha..

Så fort jag har ork aka jag skiva min förlossnings berättelse!
Kram på er! ❤







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?