Förkylda ligan

Nu är nästan hela familjen sjuk! Jag på bättringsvägen men tyvärr så har jag smittat älsklingen också! Och som alla vet när en Karl är sjuk jag då tror dom att dom är nära döden ;D haha.. Så Sötnosen har det jätte jobbigt nu! Han är nästan lika liten som vår lilleman nu och vill bara att jag ska hålla om han, haha, men vilken man blir inte så när dom är sjuka? En man som tycker en förkylning är pice of cake kan inte vara en riktig man! Han måste då ha en gnutta kvinnliga hormoner i sig ;P
Men älsklingen är så duktig ändå, uppe och tar han om vår lillkille, byter blöjor och matar ❤

Lilleman har klarat sig bra från förkylningen hoppas han fortsätter att klara sig nu när jag inte får amma på några dagar!
Vi testar nämligen om dom där röda fläckarna han har över hela kroppen beror på komjölk proteinet. Läkarna trodde inte det var hormon fläckar eller värmeutslag, så nu har vi fått en speciell välling som är helt fri från mjölkprotein som vi ska testa några dagar för att se om det försvinner :)

Badet idag fick jätte bra, lilleman njöt betydligt mycket mer denna gång än när vi badade honom första gången på bb! :) och nu luktar han inte cornflakes mera utan min gosiga lilla bebis :D ❤




Natalie - Liten i magen <3

Så mysigt! Hoppas ni blir friska snart!! Hur länge ska Chrille vara hemma med er? :)

Svar: Nu är vi äntligen friska =D klarade oss rätt bra tycker jag =) Han går tillbaka till jobbet på måndag =( så 2 veckor va han hemma med oss .. lite ångest över att vara sj, men går nog bra =)
Sannafuentes



URL: http://www.liten2013.wordpress.com


Mamma Patricia/Abuelia Patty

Le as hecho ese masae que salioen el internet?????



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?