Fortfarande kvar på bb

Lillemans blodsocker är fortfarande inte bra, går uppåt men vill inte riktigt stabilisera sig :( Det är bättre än var det var igår (måndags) men ännu så sjunker det till så lågt som 1,4 ibland (ska ligga på minst 2,5) :( han blir helt slut, blå om händerna och skakis! Usch vill bara att han ska bli bra! :'(
Matningen börjar bli bättre han lär sig min duktiga kille, falska varannan-3:e timme och amning där imellan när han vill. Fick en såndär plast napp att sätta på bröstet när jag ska amma och det blev tusen gånger bättre med den!! Nu suger han på fint och det är inga problem, förutom att han inte riktigt orkar och somnar efter 2 sekunder och min mjölk har inte riktigt kommit igång ännu men det tar sig!

Idag var det premiär bad för lilleman! Riktigt mysigt!! Tyckte vi päron iaf ;D lilleman därimot var inte så glad, haha! Nå väll ibland måste det vara all about us! Och vi njöt till hundra :D ❤

Hoppas vi får komma hem imorgon! Längtar hem så mycket, vill bara börja skapa våra rutiner och komma till ro! Håller alla tummar och tår att allt set fint ut imorgon och farbror doktor är nöjd!!




Zandra!!!

Åh vilka super fina killar! Ser fram emot att få träffa er! Amningen kan vara sådär jobbig, trög och dryg, det är så för dem flesta, så ha bara det dära tålamodet;). Sen så mitt bästa råd är att strunta i vad alla säger för alla säger olika, snappa upp lite här å där och så kommer ni garanterat fram till den vägen som är bäst för er, OCH det finns inget rätt och fel:D Jag finns om det skulle va något (som alla andra:D)!! Pussar å kramar Zandra❤

Svar: tack Zandra =D <3 Bara att komma förbi när ni har tid =D Ja det var fruktansvärt påfrestande i början, höll på att bryta ihop! men höll ut och nu går det mycket bättre! Amningsnappen var min räddning =D hihi Tack så snällt =) massa kramar <3
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?