Min hjälte ❤

Manen i mitt liv! Mitt hjärta, mitt allt!!! Utan han så skulle mitt liv inte ha nån mening!
Så jäkla underbar, tålmodig, ödmjuk, snäll, vacker!!!
Vilken klippa han har varit dessa 9månader, men speciellt under dom här 2 dagarna och under förlossningen! Trots att jag blev som exorcisten ett par gånger,vilket tålamod han har haft!!! Älskar han så oerhört mycket!!! Och mitt hjärta brast varje gång jag såg hans hjärta brista när jag hade ont och han kände sig så hjälplös!!! Men han ska veta att han gjorde allt! Hade han inte varit vid min sida exakt varje minut som han var hade jag inte klarat av det!!! ❤❤
Och vilken kärlek jag kände så fort vår lilla kille tittade fram och jag så känslorna i hans ögon!!! Han tog pappa rollen på engång! Och ända sen han titta har han tagit hand om vår lille man medan jag fått sova och ta igen mig! Utan problem och utan hjälp har han klarat av det på engång!! Visste att han skulle bli bäst pappa ❤

Nu ligger båda mina killar och sover och jag kan inte sluta titta på dom, så vackra båda två!!
(Man är lite rädd man tror inte att det är ska vara sant! Förtjänar man 2 så fina saker i sitt liv?)




Natalie - Liten i magen <3

Så fint skrivet!! Började gråta, ja hormoner ;) ! Såklart du förtjänar de två bästa killarna för dig! Längtar till vi är om ca en månad oc jag får ha de två bästa killarna för mig :) ! <3

Svar: Naw tack =) förstår dig mina hormoner är det ingen kontroll över alls, haha! trodde inte det kunde bli värre än när jag var gravid men det blir det, nu gråter man för allt! haha..
Sannafuentes



URL: http://www.liten2013.wordpress.com





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?