mitt hjärta <3

Min lilla kille är så duktig han är så lugn och fin! Gråter knappt och sover hela nätterna, man får väcka honom för att han ska äta =D 
Idag var vi på åter besök hos bb, han måde så fint! Blodsockret är bra, han äter bra nu, amningen är mycket bättre och vikten går uppåt, snart är han uppe i sin föddelse vikt igen =D 
 
Efter barnmorske besöket så åkte vi ner till östermälarstrand för att titta på solnedgånen, så mysigt det var! Sjukt vackert, självklart så klev vi inte ur bilen för det var alldelse för kallt för lilleman så vi satt kvar i bilen med full värme på och bara njöt av varandras sällskap. Lilleman sov så lungt och fint <3

 



Natalie - Liten i magen <3

Gud vad skönt att ha sover så bra och är så lugn. Det är ju det man hoppas på att vår kommer göra också ;) ! Skönt att all värden såg bra ut också :D

Tack för alla jätte bra kommentarer, uppskattas så mycket!

Sen så vet jag inte om någo annan skrivit något (förstår att du inte sätter dig och kollar på detta nu) men när jag är inne på din blogg så stängs sidan ner automatiskt efter en stund! Jätte konstigt. Är någon annan med om det eller bara jag? :)



URL: http://www.liten2013.wordpress.com





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?