Tisdag

Självklart så blev jag sjuk!!!! Ååå.. Tog röda hund sprutan efter förlossningen så tror att det kan vara det, har för mig att dom sa att man kunde få feber och känna sig förkyld :( hoppas det då kanske jag inte smittar min lillkille?

Lilleman har haft rödflammiga prickar på kroppen, så igår när BVC var här så sa hon att vi skulle höra av oss om det blev värre! Imorse när vi vaknade så var han röd över hela kroppen :S
Så nu är älsklingen iväg med lille man för att kolla upp det! Hoppas det inte är något utan bara nå hormon grej.
Utöver det så var allt bra med lille man! Han växer på så fint tyckte hon, han har gått upp nästan 200g sen födelse vikten! :) min lilla tjockis ❤
På 2 dagar så har han gått upp 100g :D vilket hon tyckte betyder att han äter så fint :D
När vi åkte från bb på onsdag så hade han gått ner 100g vilket är normal, alla bebisar går ner i vikt efter födseln men när vi var på åter besök på lördagen hade han gått ner ca 50g till :(
Men nu har han tagit igen allt och ligger över födelse vikten :D ❤

Man gör vad man måste för att få lite egen tid och göra det man tycker är kul! Älsklingen med babysele och spelar data spel! Hahahaha.. Sötaste men det funkade ❤







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?