6 månader!

Idag fyller min lilla älskling 6 MÅNADER!!

GRATTIS MITT HJÄRTA!! ❤

Så fort det går! Min lilla bebis är inte en liten bebis längre han börjar bli en stor kille nu!

Lite uppdate om lillemans utveckling kanske vore på sin plats, har ju hänt en massa sen jag skrev om hans utveckling sist!

❤Han sitter helt själv nu, jätte stadig och ramlar sällan om kull. Jo bara när nån går bakom han ;P

❤Han pratar, han säger enstaviga "ord" som pa pa pa, ba ba ba och ibland så kommer det ma ma ma ;P

❤Han försöker ställa sig upp mot saker, är inte riktigt där än men jisses vad han vill ;D

❤ Han vände sig från rygg till mage, från mage till rygg vekar fortfarande vara lite svårare?!

❤Han är med, han känner igen folk, tycker det är mycket roligare men barn och är inte alls lika svår flörtat

❤ Han har fått tänder!! Båda tänderna i underkäken har tittat fram, huggtändern tittar halvt ut och så e fram tänderna på gång nu också :)

❤Han flyttar leksaker från hand till hand, han sträcker sig efter leksaker, han använder inte hela handen längre han pillar med fingrarna nu, tränar fin motoriken.

❤Han äter en hel portion mat nu, ingen mer ersättning till lunch längre.

Mat schema:

06:00 210ml ersättning
10:00 210ml ersättning
14:00 burkmat och fruktpuré
19:00 210ml ersättning
Ibland 01:00 210ml ersättning

Han har verkligen fått en personlighet nu lilleman, mer och mer lik sin pappa blir han ;P tålamod vad e det liksom ;) hihi!

Grattis igen min lilla älskling! Mamma älskar dig ❤




Emma Damm

Grattis sötnos!!

Svar: tack❤ =) / Leam
Sannafuentes



URL: http://Emmadamm.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?