Äntligen fredag ❤

Dags och ta tag i mitt risiga hår! Off to frissan!! Helt klart dags!

Igår var jag och lilleman i Uppsala. Fixa klart med begravningsplanerna, på torsdag så begravs min kära mormor!
Skönt att få allt klart! Har fortfarande inte förstått att mormor inte finns nå mer :( men slår väl på torsdag när hon begravs! Usch :(

Ikväll vankas det vanliga, käk och film med Goa vänner! Hoppas lilleman är på min sida ikväll och vill sova! Inatt var han super pigg och glad från 22,30-02:00!! ;D men klandra honom inte var ju lite störningar i sömnen då vi kom hem så sent!! Annars är min lilla kille super duktig på att sova om nätterna :)

Vilket härligt väder vi har haft som här dagarna! Hoppas det håller i sig! Vi har varit i solen varje dag :)







Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?