lilla hjärtat ❤

Har varit ett par tuffa nätter, lilleman har åkt på en förkylning med hemsk hosta! Låter som en gubbe som rökt hela sitt liv! Han vaknar upp i gråt för feber och hals ont, min lilla kille! Gör ont i mitt hjärta! Pappa Crille har flyttat ut från sov rummet och in på soffan och lilleman har fått flyttat in hos mig i sängen! Mys för mig ;P och skönt för pappa som får sova ut om nätterna!
Lilleman har nyss somnat då han varit jätte grinig från tolv inatt och bara gråtit och gnällt :(
Så har vi haft det i 3 nätter nu, tröttmamma.com? Ehh ja! Men man orkar! Det är konstigt vad man kan gå på extra energi nu förtiden, spelar ingen roll vad lite man sover man orkar iallafall!
Men nu ska jag iallafall försöka sova i nån timme innan lilleman vaknar igen.. Zzz




Emma Damm

Nemen plutten stackars! Krya på sig plutten.
Ja jag har ett jäkla minne ;-) Det går bra och jag tycker precis som du att det bästa jag gjort är att ha blivit mammi. Fattar inte vad man gjorde innan? :-P

Svar: Ne så sant så, vad gjorde man innan liksom?! Så mycket tid som bara gick tillspillo!! Nu är dagarna fullt ed mys och gos :D älskar det! :D
Sannafuentes



URL: http://emmadamm.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?