Lilla ligan ❤

Idag har järn gänget varit på pinglan och myst med sångstund och fika!
Sötaste lilla gänget vi har här Ossian, Kenzie och Lilleman! Best friends 4 ever ;P dock kommer det nog bli problem i framtiden och vem som får Kenzie! Dom kommer få tävla grabbarna! ;P
Pinglan är verkligen bästa öppnaförskolan, hon e så duktig Miriam och barnen är så fascinerade utav henne! Och sångerna hon sjunger är i te dessa vanliga tråkiga låtar man hört i alla år utan den är nya, roliga låtar med massa roliga ord, ljud och rim! Många låtar jobbar man med kroppen också så man sitter inte bara och sjunger utan dom flesta låtarna har nått man ska göra! Babyrytmik, barnen få verkligen uppleva rytm, rörelse och närhet. Rekommendera er föräldrar stark och på till pinglan om ni bor i Västerås, tisdagar kl 10-11 och torsdagar 10-11. Ligger i en Loka vid Pingstkyrkan på oxbacken.

Efter sån studen tog vi som vanligt en promenix ner på stan, blev lite shopping och sen en lunch på gränden! Men av nån konstig anledning så tycker inte lilleman om café gränden för han blir alltid lika hysterisk när vi är där! Och lilleman är super lugn så det är extremt ovanligt att han får såna hysteri anfall när vi är bland folk, men varje gång vi är där så får han det slår aldrig fel?! Och jag tycker det är så sjukt jobbigt! Blir så himla stressad och vill typ springa därifrån! Är lite lättare när jag är med andra mammor för då får man lite stöd och hjälp och förhoppningsvis så låter deras unge lite oxå ;P men är jag men nån som inte har barn är det fruktansvärt!! Man känner sig så störande så i vägen! Känns som att alla bara stirrar på en och tycker man är hel knäpp som är på en restaurang med en skrikig unge!! Bara sälja i sig maten fort som f@n och springa där i från! Som tur är händer det inte så oftast!! Konstigt nog blir han knäpp tyst så fort jag kliver ut därifrån!!! Blir inge mer besök på gränden länge, synd för dom har sjukt god mat!! :(

Och idag var det verkligen värst hysterin fortsatte inne på Zetterlunds för mamma (jag) var så klumpig och glömde nappen så efter en lång dag med massa aktiviteter besök på café gränden som ogillas starkt. shopping och ändast max 20 mon tupplur var lilleman extremt trött och fed-up!
Så hädan efter behövs det lite mer plantering från min sida! Sten koll när vi går ut från lägenheten! Vart ända love ska vara uträknad ! ;P till en viss del iaf ;D

Btw Zetterlunds har gått i konkurs så det e utförsäljning! 30% på allt i butiken! Kommer säker bli billigare ju färre saker det fins kvar så passa på och handla!! Alla dessa dyra och populära märken som Lamaze, bellino och Fisher price kan man nu köpa till ett mycket billigare pris :D

I morgon blir det lek och bus landet men järn gänget! :D




Emma Damm

Åh vad kul att jag hittade hit :-) du minns säkert inte mig men jag känner igen dig från skolan. Vad roligt att du fått barn, grattis! Våra måste vara födda nära varandra :-)

Svar: Hej jag måste be om ursäkt men jag har världens sämsta minne, gick du på rudbeck? =) Vad kul att du hitta hit! =D Grattis själv! Vilken fin liten flicka du har! Ja det verkar som det, min lilla kille är född den 13 januari. Han var beräknad 1 januari så gick lite över tiden. När är din flicka född? =)
Sannafuentes



URL: http://emmadamm.blogg.se


Emma Damm

Ingen fara :-) Ja jag gick på rudbeck men bara en halv termin :-) Vi satt bredvid varandra allra första skoldagen med en annan tjej som heter Maria. Visst var du väl helt nyinflyttad till västerås då? :-) Min flicka är född den 25:e januari så din pojke är något äldre då :-) Så himla söt han är alltså!!

Svar: jaha oj vilket minne du har =D Ja precis , var ny inflyttat från uppsala =) Då är det inte mycket mellan dom då, vad skoj! Tack, din lilla tjej och super söt! Hur går det med allt? hur hur känns det att va mamma? Jag älskar det, bästa jag gjort =D kram
Sannafuentes



URL: http://emmadamm.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?