Lördag

Idag var lille man på sin första fotbollsmatch och heja på sin gudfar! Gick så där och lilleman somna :D men nästa gång! ;P

Efter matchen så tog vi en tripp till lillemans pappa som höll på att rigga upp för en spelning han har ikväll. Lilleman fick chansen då att höra Crille och Linus (som han trubadurar med) för första gången! (Bortsett från dopet men var inte riktigt trubadur då ;D)
Man märker att min lillakille är van vid musik och att han gillar musik och höra pappa spela och sjunga. Han satt så lugnt och fint i hans vagn och bara lyssnade.
Under hela graviditeten så var jag och lyssna på Crille och dom spela! Hade musik på hemma jämt och så var vi på summerburst! Så att lilleman tycker om musik är ingen tvekan om och att han känner igen sin pappa när han sjunger från när han va i magen det tror jag absolut!! :D
Hemma spelas det musik varje dag och barnlåtar sjunga hela dagar :D

När Crille åkte och på sitt gigg kom Dagge och Gurra förbi och höll mig sällskap! Blev film och grönsaker med dipp :D
Såg beautiful creatures var så där hade högre förväntningar på den men den blev bara konstig och tråkig! :( rekommenderar ej ;)
Men däremot kan jag starkt rekommendera the host!! Den var riktigt bra! Har bara fått 5,8 ännu på imdb men inte så långa som röstat! Jag kan lätt ge den en 7:a! :D
Vill också rekommendera filmen sunshine, grymt bra film! Såg den med Crille för längesen men har helt glömt bort att tipsa om den!! Se den!! Fått 7,3 på imdb :)

Nu blir det sova, nattis :)




Christine

Har du redan bytt till sittdelen?:) åh vad mysigt!

Svar: yes, så himla skönt lilleman är super nöjd i den =) och det är fullt liggläge på den så den är skonsam för hans lilla rygg =D
Sannafuentes



URL: http://Www.christinebrydling.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?