Min lilla gos unge.

Min älskade lilla kille! Tänk att jag fått en sån fin liten bebis! Finns inget på den här jorden jag älskar mer en den här ungen!!
Jo jag älskar ju Crille oxå men lilleman slår han nog han med ett par yttepytte längder ;P
Jag har iallafall nu förstått vad riktig kärlek är, tror inte man gör det förens man fått barn!

Den finaste och renaste kärleken är den man har till sitt barn ❤




• Amanda •

Sååå fin :)

Svar: tack <3
Sannafuentes



URL: http://anpluscj.blogg.se/


Kim

Söt han är ! :)
Skulle du vilja uppdatera lite om hur det går med maten? Hur mycket och vad du ger honom och hur mycket du trappar upp m.m. Kul att läsa och ska snart börja ge min lilla tjejja smakisar. Hon är snart 3,5 månad.

Svar: absolut det ska jag göra! Har inte haft så jätte mycket tid för göra några större blogg inlägg men till helgen lovar jag att ta mig tid =D det är så kul med smakisar, lilleman älskar det! =)
Sannafuentes



URL: http://kimsvenssons.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?