Stora killen ❤

Inte nog med lilleman har blivit stor och fått tänder så sov han för första gången själv i sitt egna lilla rum i natt!
Separations ångest från min sida :S
Men jisses så bra han sov! Han vaknade inte en enda gång!! Och sov ända fram till 06:30!! Med 1 matning runt 00:30!
Det gick så bra, han sov mycket lugnare. När han väl börja knorra och höll på och vakna runt 3 så låg jag kvar och lyssna genom babymonitorn och tillslut somnade han om.
Innan så har jag vaknat satt mig upp i sängen (som knakar) försökt ge honom nappen och så har han vaknat. Gal skriker och då har jag gett han mat så han ska somna om.. Nu vaknade han knappt! Antagligen så har vi stört han när han höll på att vakna och ist för att somna om så har vi väckt han!
Nu hållet jag tummarna för lungan nätter framöver! Och ing mer förkylningar tack ;P




Anonym

Que lindo para todo es un niño agrandado!

Svar: Si :D <3
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?