Vila i frid abuelita ❤

Nu har min kära mormor fått somna in. ❤ Kan inte förstå att jag att jag aldrig mer kommer att få träffa henne! Hur ska man vänja sig vid det? Hon hon har ju alltid funnits vid vår sida, så fin, så ödmjuk, glad och positiv! 
Min fina och eleganta mormor vi kommer sakna dig! Du kommer finnas i våra tankat varje dag!!! Vi älskar dig en massa!! ❤❤❤
 



Jennifer

Men usch vad hemskt! Det finns inge värre än att förlora någon nära. Tänker på dig och din familj. Styrka❤.

Svar: Tack fina du! Det värmer! sjukt jobbigt att förlora nån så nära =( <3
Sannafuentes



URL: http://www.blanqui.blogg.se


• Amanda •

Beklagar verkligen ♥ tror inte man kan vänja sig vid att en så betydelsefull person plötsligt inte kommer finnas där oavsett om personen länge varit sjuk och man försökt förbereda sig för det... min mormor gick bort 2007 och det gör ont än idag hon var bäst! Hon hade också varit sjuk ett tag så man visste ju att det skulle ske men det var ändå sjukt jobbigt..
Styrke kram till dig!

Svar: Tusen tack fina du! Och beklagar din mormor <3Verkligen sjukt jobbigt, har inte fattat det ännu får se hur man känner efter begravningen! =( Skönt iallafall att hon slipper lida nu! <3
kramar på dig! <3
Sannafuentes



URL: http://anpluscj.blogg.se/





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?