Tisdag

Nu har jag äntligen fått nytt matbord och stolar, så nöjd! Nu ska jag bara köpa nya gardiner dukar och dekorationer så är mitt nya kök klart!! Vardagsrummet är nästan klart, forfarande lite smått kvar. Ska försöka bli helt klar med vardagsrummet imorgon! 
Börjar bli då nöjd med vårt lilla hem allt börjar bli så perfekt! 
Skulle vilja sätta upp mosaik i köket, undrar om det är svårt och dyrt?! 

Imorn ska jag och lilleman ha lite bebis mys, träffa fina Amalia och tant Michaela! Så jag har längtat å få gosa med lilltjejen!! ❤️❤️ 

Försökte ta en bild på mig och lilleman, men trots är det ordet som fyller vår vardag nu förtiden. Så allt som mamma vill vill självklart inte lilleman!! Men fick en halvsuddig bild iallafall ;D 





Anonym

Super nyfiken men får vel venta till jag kommer nästa gån!



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?