9 månader 1 dag

Igår fyllde lilleman 9 månader! Helt sjukt 9 månader! Nu har han varit uti världen lika länge som han låg i min mage ❤️ 
Tiden går så fort om 3 månader så fyller han 1 år!! 
Här kommer liten uppdatering om lillemans utveckling. 
 
❤️han kryper
❤️ han står själv 
❤️ han går med stöd 
❤️han säger mamma, dadda (pappa), dä (där), ti (titta) 
❤️han pekar på allt och säger dä eller ti 
❤️han hittar lampan, och pappa. Frågar man vart lampan är så tittar han upp mot taket, säger dä och pekar. 
❤️ pincett greppet är mycket bättre, han tar upp små saker med pekfingret och tummen. 
 
Hans sov och mat rutiner: 
 
Frukost runt 8:00 (gröt)
Lunch runt 12:00 (barnmat+efterrätt) 
Mellis runt 14:00 (smörgås och frukt)
Middag runt 17:00 (barnmat)
Nattvälling runt 21:00 
 
Lilleman sover fortfarande mycket på dagarna.. Vilar 2 gånger på dagen. 
 
Vaknar kl 8:00 
Vilar 1 timme innan lunch 
Vilar 1-2 timmar innan middag
Somnar runt 21:00 








Jessica

Hej Sanna jag har en fråga har du gått ner alla dina gravidkilon? =)

Svar: Ne inte ännu :( men har faktiskt inte kämpat på. Nu ska jag börja kämpa på med vikten så jag kommer tillbaka till min gamla kropp. Gick ju upp ganska mycket under graviditeten 30kg.. 15 kg gick jag ner på engång, nästan direkt efter förlossningen, sen har jag gått ner 5 kg till nu fattas 10 så är jag tillbaka på min normal vikt :)

Förlåt för sent svar !
Sannafuentes



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?