Sjuk liten kille ❤

Var allt för längesen jag bloggade! Men tiden räcker inte till, att va mamma är mins sagt ett heltids jobb och 24 timmar på ett dygn är alldeles för få timmar :(
Nu ligger jag iallafall här med en sjuk liten bebis i min famn som inte vill vara någon annanstans än i just min famn. Så då kan man passa på att blogga lite, för sova blir det nog inget av ;)

Vi åkte på en riktig förkylning, lillemans första riktiga förkylning. Inte kul vill jag lova! :( min stackars lillakille inte lätt att va så liten :( hoppas det går över fort och att mamma och pappa slipper bli sjuka :)




Emma damm

Men lilla plutten :-( åh hoppas att han blir frisk fort. Massa krya-på-sig-kramar!

Svar: Tack snälla Emma ❤ blev 2 riktigt jobbiga veckor med förkylningen! Inte alls kul med en ledsen bebis 24/7! :S nu blir det att klä på sig ordentlig! Ingen mer förkylning här mer tack! Hur mår ni? Såg att ni också varit förkylda?
Sannafuentes



URL: http://Emmadamm.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?