Inspo till Lillemans rum

Lillemans rum är under construction igen ;P 
Försöker fixa allt så lilleman kan nå alla sina leksaker, ha en mysig hörna att gosa på, ett lite mini kök att leka med och lite annat.. 

Vill inte fixa för mycket eftersom vi har bestämt oss för att flytta om ca 1 år så min orginal plan om hur rummet ska va får jag lägga på hyllan och spara tills vi flyttar. Men tills dess vill jag fixa leams rum så att det blir så bra som möjligt till en billig peng :D bilder koer givit vis upp när allt e klart :D 

Lite fint till lillemans kök! Allt från ikea❤️

Lite inspiration till orginal planen för lillemans rum.. (Som ligger på hyllan just nu tills vidare) 

Söta höghusgarderober så man får bra ordning på allt givitvis så ska dom gå i blått i lillemans rum! 
(Bildtagen från rustaupp.blogg.se)


En gunga ska lilleman ha! 
(Bild tagen från marlenezufic.blogspot.se)
Älskar hennes pojkes rum får jätte mycket inspiration där ifrån! 

Ett bollhav vill jag bygga till lilleman, antingen som en låda eller som ett torn? 
(Bilder tagna från styleroom) 


Och så ett litet barnkök vill jag ha! Vilket jag är på gång med! 😊

När vi flyttat vill vi ha ett extra rum där vi kan ha ett lekrum och ett sovrum till lilleman så vi får plats med allt ;P 








Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?