Älskar att vara mamma

Mammas lillakille har blivit så stor! Han har blivit så busig å charmig, han förändras verkligen varje dag. Det är full fart på han å han älskar att spexa å få oss å skratta! 
En härlig liten människa, är så lycklig att jag har fått äran att vara hans mamma!! 
Nu är det 1år å snart 3månader jag blev mamma och jag har växt i rollen som mamma varje dag å jag trivs så mycket med det!! Jag har förändrats så mycket å bara till det positiva! 
Det är mycket jobb å vara mamma mycket mer än vad jag trodde, det är slut på alla sovmorgon (kan säga att man uppskattar sovmornar mycket mera nu förtiden) ingen mer party när man vill vilket var varje helg förr i tiden! Nu handlar det inte bara om mig utan om en till! Nu måste man se till å städa, laga mat och tvätta regelbundet så lilleman ska må bra! Nu måste man vara hemma en viss tid och vara pigg på morgonen oavsett hur trött man är! Men det går! Och jag älskar varje sekund utav mitt mamma liv och jag skulle inte för en sekund byta ut det för mitt gamla liv!!
Mitt liv är perfekt just nu! Underbar son, finaste och bästa mannen på jorden!! Nu fattas det bara ett hus, sist pusselbiten så är allt top noch ;P 
Men det kommer vi planerar på det tills nästa år :D 

Nu ska lilleman ba (duscha) 

See u later aligator ! 








Emma Damm

Men åh lilla/stora gulliga pojken!!

Svar: 😊❤️
Sannafuentes



URL: http://Emmadamm.blogg.se





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?