Trevlig lördag

Denna lördagen har minsagt varit alldeles perfekt mysig. Blev en dejt med crilles syskon då crilles syster tog sig en trip upp hit från molkom. Inte oftast man träffar henne men trevligt är det då man gör det, och kul för leam att träffa sin faster även fast han inte riktigt känner henne ännu (men det kommer )
Vi satt igång våra vår känslor med att äta en riktigt vår/sommar lunch, kyckling baguetter med potatissallad och avokado (brukar bli en del såna baguetter för mig och crille under vår/sommaren)

Efter lunchen besökte syskorna med barnen, pappa/farfars Jannes grav. Gjorde graven vårfin med påskliljor. Jag och svägerskan passade på att bli lite barn fria så man kunde babbla lite ifred utan att springa efter barn. Inte oftast det händer så man måste passa på när tillfället ges ; P

Förövrigt har det varit veckor med fullspäckad schema. Från sjukhusbesök
till naglar, kalas firande och mycket träffar med familj och kära vänner. Så blogg tiden blir tyvärr lite åsidosatt.
Den 20:e har jag äntligen tid för en magnetröntgen, hoppas dom kan konstatera orsaken till mina smärt attacker imagen och alldeles för höga levervärden!

hörs snart igen! Så fort jag finner tid jag lovar ; P 💜















Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?