Nu så 200tusen 🙏

Lilleman är fortfarande sjuk. Han har varit jätte trött i 2 dagar nu och sovit till och från hela dagar. Idag har han haft en hemsk hosta ända sen imorsen. Han hostar så mycket så han kräkts flera gånger :( lillplutten, nu somnade han för ca 2 timmar sen och sover än! Han måste vara helt slut!! :S 
Hoppas han e pigg å glad när han vaknar! 

Själv så ska jag försöka vila en stund nu och sen ta tag i å storstädat som jag tycker jag gör varje dag? 

Fick hem mina 6 miljonlotter idag där man kan vinna massa pengar och resor. 
Kände att nu måste turen vara på min sida, kom igen vinn åtminstone 200 tusen kroner till kontantinsatsen för ett hus! Eller snälla snäll en resa iallafal!!! 🙏
Men nej!! Icke sa Nicke! Jag fick nöja mig med 120kr (lotterna kostade mig 250kr) aja ska väl va tacksam för det iallafall vann nästan tillbaka hälften av pengarna ;P 

Tur att man har tur i kärleken ist ;P ❤️








Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?