Portugal <33

Här kommer bilderna från Portugal, struntar å skiva om alla bilder, tänkte jag uppdaterade lite när vi var i portugal så ni vet ju typ vad korten handlar om och vad vi gör om inte så länkar jag till det inlägget när jag skiver dag för dag vad vi har gjort =D
http://sannafuentes.blogg.se/2011/september/living-life-in-portugal.html
Enjoy..!
Underbara Crik <3
Vårt första hotell i albufeira sen byte vi till iberhotel i lagos så att vi bodde bervid Ellinor och Appelblad, kostade oss nästan 3000kr extra med taxi resan, avbokningen utav det andra hotelet och att det nya hotellet var dyrare än vad vi tänkt oss.. Men det var så värt det ångrar inte det alls..! =D

Äpplet tyckte inte alls om den brinnande shoten ;P (B52)



Beach party på stora stranden i Lagos



B52




Hej då underbara portugal =(
Är jag brun eller vad ;D
Finns lite mera bilder å kika på som Ellinors blogg om nu e sugna så gå in å titta http://ellinorclevinge.blogg.se/
Nu ska jag gå och sussa, först jobb dagen imorgon mjuk startar med en kort dag 8-12 skönt =D
God natt å sov så gott! Puss!




Elli

åh va fina bilder :D vill ha dom där när chrille och jag hoppar i poolen :D



URL:


Anonym

Ja ni verkar ju haft en riktigt fin resa.



PS.Jätte fina bilder. :)



URL:





Sanna Fuentes
 

MAIL


URL





Spara?